Sunday 23 December 2012

Singapura Dalam Kenangan....

Salam...

Masih terkenang2 lagi masa saya dan famili melawat ke Singapura baru2 ni.... rasanya ni kali kedua saya menjejakkan ke sini....kali pertama dulu dalam tahun 1984, masa tu saya masih di alam persekolahan lagi... bayangkan betapa sudah banyak berubah dan bandarayanya kini menjadi sangat indah dan bersih sekali....

Walaupun singgah ke sini dalam sehari dan saya pulang dengan tidak rasa puashati kerana banyak tempat2 menarik tak sempat kami kunjungi....tapi tak mengapalah ....Insya Allah tahun depan kami kemari lagi........



Inilah wajah Nur Sarah Marissa saya.... yg kini sudah berusia 1 1/2 tahun!. Kini dia dah jadi sangat lincah dan manja...





Gambar kenang2an semasa di Marina Bay Sand.... ni sewaktu cuci2 mata dan terbeli gak satu dua barang... hihihi....

No comments:

Post a Comment