Saturday 22 December 2012

Salam.......


Salam semua pembaca yg di kasihi...

Bertemu kembali di blog baru saya.... setelah sekian lama tak bersiaran di Potret Kasih.... ramai gak yg tertanya2 mengapa saya dah jarang berblog kan.... hihihi.....

Actually tak de apa2 yg berlaku... sebenarnya saya ni just cuma nak berehat je....Saya buat blog baru... ni sebab blog peribadi saya di potretkasih2 dan wanayusuf.blogspot tu dah overlimit... tu pasallah gambar2nya jadi hitam je.... saya pun dah malas nak baik pulih so... saya let go je blog tu!!!Buat blog baru senang citer...

Blog ni, blog peribadi, so terpulanglah sapa nak baca atau tak.... saya cuma nak abadikan saat manis saya sahaja pada blog ni....

but anyways... pada sahabat2 yg menyokong blog saya ni, terimakasih saya ucapkan....

jumpa lagi di next entri ok....


- Kak Wana Yusuff

No comments:

Post a Comment