Friday 5 April 2013

My Baby Michael Kors Handbag.....


Siapa yang tak suka shopping kan... walaupun hanya shopping online di internet tetapi shopping tetap menyeronokkkan....

Pagi ni saya rasa tak sabar tunggu van pos laju lalu depan rumah.... 

Bila je dengar hon dari pos laju hati dah berbunga2!!!






....... Jom tengok apa yang saya beli!!!...
-
-
-
-
-
-


My baby Michael Kors Handbags dah sampai di tangan ku....


...






Micheal Kors Jet Set Ring Tote...

Ingatkan beg ni kecil aje... tapi bila dah tengok dengan mata memang besar... very roomy!!! besarnya hampir sama dengan Coach Lindsay.... Paling saya suka ada chain....Memang saya suka sgt dengan handbang yg ada chain... Saya beli bag ni pun sebab ada chain... nampak menawan....

Cuma satu yg saya tak berapa suka... tali/ strapnya tak berapa kuat... saya biasa pakai Coach yg biasanya talinya tersangat kuat dan kukuh.... bila pakai Coach confident je bila nak bawa berat2.... tapi beg ni nampaknya tak boleh di perlasak selalu.... lagi pun kaler dia manja... kaler krim vanilla...... Kalau ada noda2 mesti cepat je nampak....

Oh ya... Handbag design ni actually dah agak lama... sekarang ni dah keluar design terbaru  dari MK yg lebih mengancam jiwa dan raga...


No comments:

Post a Comment