Saturday 4 May 2013

Shopping Handphone Di Low Yat Plaza

Kali ni aku hepi sangat dapat henphone baru setelah berbulan2 tak pegang henfon.... hanphone lama tu aku bagi my dotter pakai sbb my dotter ni selalu keluar rumah... pagi sekolah.. petang kokurikulum... malam tuisyen... risau kat dia... so aku bagi pegang hp... kot2 ada emergency!! oleh kerana aku ni duduk dalam rumah je so aku cuma pakai telefon rumah je guna line telekom!!!

Oleh kerana nak kan handphone idaman so aku tahan sabar sikit.... sampai budjed betul2 cukup baru pergi beli... Kalau nak ikotkan henfon murah2 pun dah lama boleh beli... tapi kan masalahnya aku ni nak sangat handphone idaman!!! kui kui!!


Bab membeli ni biasanya aku serah pada yg pakar... My hubby je uruskan pembelian... sebab aku mmg tak arif!!! Kedai yg dia beli ni memang tempat biasa my hubby pegi.... Masa my hubby beli HTC dia pun kt sini... masa beli HTC client2 dia pun disini jugakk..... kiranya dah berbijik2 henfon jugaklah my hubby beli kt kedai ni..



My hubby kata masa nak beli HP dulu, dengan rajinnya pergi setiap kedai tanya harga.... kat kedai ni dapat the best price... so next time bila nak pergi beli HP baru kami direct je pegi sini...

Kedainya spt dlm gambar ya... tingkat satu je!! tak yah naik susah2 naik atas ok!!!



Nilah my new smartphone!!! Samsung Galaxy Note II....Suka suka suka sangat!! Dapat harga RM 1700... sempat tanya kedai sebelah2 dia... diaorg cuma bagi RM 1850 je paling murah!! jimat wet aku RM 150....

Masa kami pergi kat sini betul2 tengah launching Samsung S4, my hubby beria-iya nak beli S4.... aku je yg tak moh... aku tetap nak pilih Note II, sebab screennya besar dan bila aku nak download surah Yassin dan Surah Mulk dkt hp ni nanti senang sikit aku nak baca...
Semangat!!!!


Kedat Hp tu bagi casing getah murah2 je kat aku... so tak puas ati kami round kt Sg Wang Plaza cari casing baru... Macam biasalah aku minat blink2!!!! so aku beli casing blink2 dan kaler magenta!!!

No comments:

Post a Comment