Tuesday 12 March 2013

Furla Glitter Candy Bag

My Furla yg di tunggu2 dah sampai... yeah!! hati  rasa riang bukan kepalang.... bila beg ni dah terletak depan mata tak sabar2 rasanya nak membukanya....



Mula2 masa terlihat beg ni di internet saya tak minat langsung dgn beg ni... mungkin kerana materialnya  bukan dari leather.... Furla candy bag ni di perbuat dari rubber... dan saya sebelum ni hanya minat pada beg kulit shj.... lagi pun candy bag ni telus/transperent dan org boleh nampak dari luar apa di dalamnya!

.... of coz lah saya tak minat beg transparent sebab saya tak suka org nampak apa dalam beg kita kan... lagi pun dari segi keselamatan memang tak elok... Laju je mata peragut tengok apa dalam beg tu kan... kalau setakat letak pampers/ botol susu anak dalam beg tak pelah... tapi kalau barang spt kamera, handphone, wallet, kunci kereta dll... dah tentu kita jadi sasarannya kan...

Masalahnya bila keluar yg candy bag yg glitter.... mata saya dah terpaku memandangnya.... terus secara automatik menukar persepsi saya terhadap candy bag!!! Hati dah tak tertahan nak memiliki beg ni.... beg ni tidak transperent....dan warnanya sangat menawan.....

Jom tengok candy bag secara dekat.....










Saya beli secara online di Sooyaree.com.... kebetulan masa tengah sale hari tu saya dapat harga murah.... harga asal nya dalam RM 1000++ ... tapi kalau sale boleh dapat dalam harga rm 600++ ke Rm 800++ gitu... tu pun kalau beli online... kalau beli kat Butik... nangislah tengok harga!!!

Tapi utk beg ni saya dapat dalam RM 585.00...... harga serendah ni tak mungkin saya lepaskan peluang utk mendapatkan beg idaman kan....

Materialnya adalah rubber... pada pandangan saya tentulah beg ni lembut dan boleh di lentur2!! tapi the real beg ni sangat kuat...datang dgn kardboad dibawahnya... saya tak buang kadboad tu dan biar ia di dalamnya....saya letak DSLR kemera saya yg berat di dalam beg ni pun ia tetap dgn bentuknya... Ia tidak melentur kebawah.... suka sangat2!!!

1 comment:

  1. Register with EverydayFamily TODAY and you will receive stage based pregnancy and baby email newsletters, promotions and coupons as well as access to free baby samples, baby coupons, baby magazines and more.

    New Members Can Win Free Diapers for a Entire Year!

    ReplyDelete