Saturday, 1 December 2012

Gambar Sarah Marissa Masa Berumur 4 Bulan



Masa kemas2 kini kan file dalam my lappy terjumpa pula gambar sarah masa berumur 4 bulan yg saya ambil dgn menggunakan handphone lama saya... masa ni mmg badan sara tengah semangat betul...

Sayangnya ketembaman nya tak kekal lama... bila sarah meningkat 1 tahun badannya mulai susut.... kerana susu badan saya mulai susut... dan sara tak nak langsung minum susu berformula...  so sampai sekarang pun badan sara agak susah tembam dan cubby....

Cari2 lagi... jumpa lagi gambar2 ni.... banyak gambar yg blur... gambar kat bawah ni aja yg agak terang sikit....  Rindu sangat nak tengok sara masa dia comel macam ni... huhu..... tapi sekarang ni rupa sara dah lain sgt dgn wajahnya yg ni...



...........


 Ni video sara masa gambar yg sama ( diatas ) diambil...


video
..

No comments:

Post a Comment