Sunday 17 March 2013

Taman Rose Cameron Highland...

Ni gambar masa kita bercuti2 bersama keluarga di Cameron Highland baru2 ni.... sebenarnya saya menjejakkan kaki ke Cameron Highland ni  dah banyak kali.... tapi saya tetap rasa happy bila ke sini.... saya suka pemandangan dan udara segarnya.... lebih3 lagi bila dapat bersama2 dgn keluarga2 tersayang...

Ni gambar kenang2an kami semasa ke sini..... kalau nak tengok gambarnya memang terlalu banyak...tapi saya upload sikit kt sini buat halwa mata semua.....

Taman Rose ni antara tempat yg belum saya lawati masa cuti2 lalu.... hari ni kami berpeluang ke sini utuk merakamkan saat2 terindah....

Mula2... ambil gambar bunga....








... Ni dua orang peminat bunga... my mother and my sister... bila tengok bunga asyik mengeluh sbb tak dapat beli kerana bonet kereta penuh!!! huhu... lain kali lah lita pegi lagi and borong bunga2 ni ya mak!!! tapi pastikan jangan bawak2 apa nak dtg sini... sebab bonet kereta perlu dikosongkan utk di isi dgn bunga2 idaman.... Bolehhh!!!!!





With hubby and sara marissa........



With my sister, mother and my daughter... lol!!

No comments:

Post a Comment