Tuesday 25 December 2012

Musim2 Krismas......



Sekarang ni musim perayaan krismas kan....  kalau pergi mana2 pusat membeli belah mesti terjumpa hiasan berlampu yg berwarna warni pada pokok krismas ni kat pintu masuk pusat membeli belah tersebut.... 

Sewaktu saya ke Singapore hari tu sara sangat teruja tengok lampu2 yg berwarna warni tu... Lobby bhgn depan Marina Bay Sand terdapat satu pokok krismas yg sgt tinggi dan besar....... Saya lepaskan sara bebas berlari2 di sini....... 

Sara yg sedang lasak pun berlari2 ke arah pokok krismas ni seperti ingin memetik lampu2 yg berwarna warna warni tu.... saya segera berlari dan menangkap nya sebelum pkok krismas tu rosak atau tumbang dikerjakan sara...

Hai... anakku.... lasak sungguh dia....

Sebenarnya di musim2 perayaan krismas ni saya pun sungguh seronok dan teruja.... maaf ya...bukan kerana saya nak celebrate krismas tapi banyak sale di sana sini..... SALE... SALE... SALE!! 

Walaupun sekadar menyoping baju sekolah anak2 saya gak sempat menyopping kasut dan baju sendiri.... bukan selalukan.... nak dapat harga murah!!!


No comments:

Post a Comment