Sunday 28 April 2013

Wedding Day Of Friend....

Ni picture2 masa wedding day seorang kawan yg kami pergi semalam... datang agak lewat so majlis pun dah nak berakhir... aku sempat snap beberapa picture pelamin dan beberapa keping gambar kami sendiri... nak ambil gambar dgn pengantin pun tak sempat kerana pengantin waktu ni terlalu sibuk bersalam2an dgn tetamu sedangkan kami pula sibuk nak makan...

DSC_3977aa

 Pelamin yg santai...
 
DSC_3971aa

..... enjoy the food!!... aku suka beriani + daging hitam +ayam masak merah + acar buah+ dalca + Popedom+sambal belacan + buah oren.... Layan sangat!!!

DSC_3990aa
...tinggal meja kami je... org lain dah sibuk nak beransor pulang...




si kecilku merasa gak duduk atas pelamin.... sempat posing2 kt pelamin yg cantik ni tatkala pengantin sedang sibuk melayan tetamu..




Our lil princess... Sarah Marissa.... aku n my hubby memang semangat bergambar ngan si tecik aku ni sebab dia yg paling comel dlm keluarga ku..... bila cium dia masih kuat lagi bau baby-baby!!! satu hari aku cium dia lebih 50 kali!!! hihihi!!

No comments:

Post a Comment