Saturday 27 April 2013

Shopping Tudung Online...

Baru2 ni aku kehilangan 4 helai tudung... berlaku masa di hotel Suria appartment Bukit Merah... masa tu kami sekeluarga bercuti dan waktu hendak check out aku terlupa nak check kt dalam wardrobe dimana aku gantungkan tudung2 aku kt dalam tu...

Bila aku sedar tudung aku tertinggal so cepat2 lah aku call pihak pengurusan hotel tu... bengang sungguh aku sebab jawaban yg diorg berikan... diaorang kata tudung tu dah tak de!!! memang banyak c***** lah kerana staff2 house keeping diaorang dah rembat tudung2 tu... yg aku bengang semua tudung tu masih baru di beli dan aku belum sempat pakai pun tudung tu... Aku ingat masa nak bercuti hari tu aku nak merasmikan tudung2 baru tu...

Nampaknya tak de rezeki lah... dan kini aku terpaksa beli tudung2 baru...memandangkan kebanyakkan tudung aku dah agak lama dan old fashion...

Terjumpa FB online tudung kerana dishare oleh kawan2... yg bestnya  beli banyak  dapat harga borong... sehelai tudung ni aku dapat jimat lebih kurang rm 15.00 hingga 20.00 dari harga asal...

so apa lagi aku pun memborong banyak teruss!!!








Koleksi ni di beli dari FB Koleksi Meriam Gamal

.
.
.

.......dan semalam..............

 aku dah rasmikan sehelai tudung semasa menghadiri majlis persandingan seorang kawan...


No comments:

Post a Comment