Monday, 6 May 2013

Wardrobe Idaman..

Siapa tak nak wardrobe yg cantik, kemas dan nampak lebih organize kan... kalau wardobe penuh dgn baju, kasut dan handbag mahal2 pun tak guna kalau cara penyimpanannya tak kemas dan teratur... silap2 barang mahal pun jadi cam sampah je kalau dicampak dan di longgok merata2 dgn habuk2 dan bercampur barang2 lain..

Kalau ada wardrobe yg kemas dan teratur tentu dapat menyelamatkan barang2 kesayangan kita kan... barang yg murah pun nampak mahal je.. Kat bawah ada contoh wardrobe yg sangat kemas dan lebih organize yg kat kepalaku dah mula berangan2 nak buat bila pindah rumah baru nanti...

jom berangan2 dulu...

















OOpppss... terselit pulak gambar yg penuh dgn handbags Balenciaga... bestnya kalau wardrobe ku penuh dgn beg Balenciaga ni.....

No comments:

Post a Comment